Верни меня на место!
Слушай MasterPork
и узнай об игре всё
Будь красавчиком! ❤️
Перейти к публикации
Papanda

Патчноут 04.03.24 - "Monastery of Silence"

Рекомендованные сообщения

Рестарт : Понеділок, 4 Березня, 2024 о 08:00 за серверним часом

 

 

 

Дорогі друзі,

З 4 Березня вводиться наступний під-етап 4-го сезону сервера  MasterWork . Це наступний ступінь розвитку сервера, згідно із заздалегідь спланованим графіком життя сезону. Поетапність - запорука розміреної та комфортної гри. На цій стадії розвитку сезону ми сильно спростили розвиток 60 - 80, щоб дозволити гравцям якнайшвидше влитися в гру і брати безпосередню участь у житті сервера. Збільшені рейти Досвіду та SP допоможуть за короткий термін підняти необхідний рівень, а спрощення видобутку екіпірування дозволить мати необхідний мінімум для участі у битвах.
Про всі подробиці нововведень можна дізнатися у нашому  Патчноуті 🙃 

 

 

image.png Статистика

  • Кількість PvP: 3 162 498;
  • Кількість PK: 298 933;
  • Персонажів: 127313;
  • Клани:  778;
  • Альянси:  142;
  • Герої: 158 (були бодай один раз героями).

 

 

 

 

image.png Важливі ігрові події

Технічні роботи зі встановлення оновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію.

  • Понеділок, 4 Березня:
    • image.png Технічні роботи зі встановлення оновлення – 8:00 (Орієнтовний час проведення 90 хвилин);
    • image.png Frintezza - 21:00 ~ 21:30.
  • Вівторок, 5 Березня:
    • etc_fire_crystal_i00.pngSeed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щовівторка з 19:30 до 21:30;
    • image.png Queen Ant - 21:00 ~ 21:30.
  • Середа, 6 Березня:
    • image.png Valakas – 21:00.
  • Четвер, 7 Березня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Перший день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10;
    • image.png Baium - 21:00 ~ 21:30.
  • П'ятниця, 8 Березня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Другий день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10;
    • etc_fire_crystal_i00.pngSeed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щоп'ятниці з 19:30 до 21:30;
    • image.png Queen Ant - 21:00 ~ 21:30 (Остання в сезоні!) ;
    • image.png Dent - 20:30 ~ 21:15;
      • Зверніть увагу! З image.png Bane також випадають bm_elmoaden_token.png Dent's Coin , як і з image.png Dent.    
  • Субота, 9 Березня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Третій день Великої Олімпіади - з 18:30 до 23:10.
  • Неділя, 10 Березня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Фінальний день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10.

 

 

 

 

  • Поточні рейти сервера;
  • Рейти вихідного дня;
  • Доступ до бафа Adventurers Guide;
  • Актуальний розвиток персонажа за рівнем.

Рейти – сервер розвивається, і ми йдемо в ногу з часом. MasterWork – місце, де ретельно підходять до поетапної рейтування, починати гру стає все простіше, а подолати поріг входження можна за кілька днів, тільки сильно не розганяйтесь😉.

Рейти будуть встановлені на сервері о 18:00 за серверним часом без рестарту!
Зверніть увагу! Починаючи з цього оновлення (згідно з концепцією) оновлення сезону, у тому числі і Рейтів, виходитимуть раз на три тижні (а не два рази на тиждень, як це було раніше).

Пов'язано це з тим, що починаючи з даного етапу концепція збільшується в ширину, даючи доступ до різного контенту, такого як: поліпшення екіпірування, поліпшення біжутерії, заточування умінь, установки атрибуту каменів і так далі.

 

Актуальні Рейти з 26 Лютого, 18:00 до 18 Березня, 17:59:

  • Спрощений розвиток до 80 рівня:
    • Досвід збільшений із 60 по 70 рівні;
    • Досвід значно збільшений із 70 по 79 рівні.
  • Основна гра 80 – 82.

 

Рівень EXP з монстрів EXP c РБ
1-30 7.00 год х5,00
30-40 x7,00 -> x6,00 х5,00
40-50 х6,00 -> х5,00 х5,00 -> х4,50
50-60 х5,00 -> х4,00 х4.50 -> х4.00
60-70 х4.00 -> х3.00 х4.00 -> х3.50 
70-76  і  100,00% х3.00 -> х2.00 х3,50 -> х3,00 
77-77  і  100,00% x1.85 х3,00 
78-78  і  100,00% x1.70 х3,00 
79-79  і  100,00% x1.50 х3,00 
80-80  і  100,00% x1.00  х2,00 
81-81  і  100,00% x1.00  х2,00 
82-85 x0.10 x0.20 

 

  • Рейт SP з Рейдових Босів (у тому числі з Босів в Інстансах) х2 від рейту досвіду і не опускається нижче, ніж х4.00;
  • Рейт SP з Монстрів трохи вище, ніж рейт досвіду аж до 80 рівня включно, і не опускається нижче х1.00, навіть на 82+;
  • exp_book_s.pngpanel_2.pngДосвід, що отримується з книг, пропорційно збільшений.

 

image.png Рейти вихідного дня:

+50% EXP, +100% SP з Монстрів, активуються з 00:00 Суботи до 00:00 Понеділка:

Рівень Досвід SP
1-30 х10,50 х14,00
30-40 х10,50 -> х9,00 х14,00 -> х12,00
40-50 х9,00 -> х7,50 х12,00 -> х10,00
50-60 x7,50 -> x6,00 х10,00 -> х8,00
60-70 х6,00 -> х4,50 x8,00 -> x6,00
70-76 х4,50 -> х3,00 х6,00 -> 4,00
77-77  і  100,00% х2,78 х3,70
78-78  і  100,00% х2,55 х3,40
79-79  і  100,00% х2,25 х3,00
80-80  і  100,00% х1,50 х2,50
81-81  і  100,00% х1,50  х2,00
82-85  і 100,00% х0,15 х2,00

Детальні про те, як працюють рейти, на прикладі х6.00->х5.00:

Прихований текст

  lvl_40 = 6.00
  lvl_41 = 5.90
  lvl_42 = 5.80
  lvl_43 = 5.70
  lvl_44 = 5.60
  lvl_45 = 5.50
  lvl_46 = 5.40
  lvl_47 = 5.30
  lvl_48 = 5.20
  lvl_49 = 5.10
  lvl_50 = 5.00

 

  • Нагадуємо, що:
    Прихований текст

    Досвід вихованців:

    Нагадуємо про те, що:

    • 52 рівні: Квест на саб-клас ;
    • 68 рівні:skill1536.png  Комбо-баффи;
    • 70 рівні:skill1355.png  КВ/ПОВ (1 рівнів);
    • 70 рівні:skill1323.png  Статус Дворянина;
    • 72 рівні:
      • Квести для видобутку  etc_crystal_blue_i00.png Ice Crystal  (Hot Springs);
      • Квести для видобутку  etc_stone_gray_i00.png Divine Stone of Wisdom  (Varka/Ketra, 2 ур. Альянсу).
    • 76 рівні: 3 професії, доступ до Великої Олімпіади;
    • 79 рівні:
      • Практично у всіх класів з'являються найважливіші вміння чи вміння набувають нового рівня, виходячи на 100% своїх ефектів.
        • Також нагадуємо, що книги вивчення основних умінь добуваються з image.png Близнюків (інстанс зона). 
      • Вивчення найважливіших пасивних умінь - " protection_of_rune.png Протекшенів " , які доступні як з Епічних Босів, а й з image.png Байлора.
        • Надалі кількість місць, де можна видобути цей предмет буде збільшуватися, відповідно до концепції.
    • 80 рівні:
      • Практично у всіх класів з'являються важливі вміння – skill1421.png Купола;
      • Will'и других рівнів;
      • Заточення умінь із високим шансом.
    • Усі рівні, починаючи з 3-ої професії: image.png Заточення Умінь.
      • Ми хочемо підкреслити, що це один із найважливіших елементів гри та розвитку вашого персонажа! Ми настійно рекомендуємо активно та впевнено покращувати-заточувати свої вміння, починаючи з основних, але не обмежуючись лише ними!
      • Таблиця шансів заточення вміння, згідно з рівнем:
        Прихований текст

         

        image.png

        image.png

         

         

        • Вміння 2-ї професії:
          • +1..3 = 76 рівень уміння;
          • +4..8 = 77 рівень уміння;
          • +7..9 = 78 рівень уміння;
          • +10..12 = 79 рівень уміння;
          • +13..15 = 80 рівень уміння;
          • +16..18 = 81 рівень уміння;
          • +19..21 = 82 рівень уміння;
          • +22..24 = 83 рівень уміння;
          • +25..27 = 84 рівень уміння;
          • +28..30 = 85 рівень уміння.
        • Вміння 3-ї професії:
          • +1..3 = 81 рівень уміння;
          • +4..8 = 82 рівень уміння;
          • +7..9 = 83 рівень уміння;
          • +10..12 = 84 рівень уміння;
          • +13..15 = 85 рівень уміння.

    Вихованці отримують незалежну частину досвіду від рівня господаря. Фінальні цифри досвіду розраховуються від рівня вихованця. Тобто це також залишаються 5% досвіду господаря, але конкретна цифра залежить від рівня вихованця. Якщо персонаж 81+ з вхідним рейтом досвіду х0.10, має 80-го вихованця і отримує 1000 досвіду з моба, 5% цього досвіду йде вихованцю, для нього це становитиме 500 досвіду, тому що у вихованця рейт х1.
     

     

     

  • etc_royal_membership_i00.png Клубний Менеджер Adventurers' Guide:
    • Без клубної картки баф доступний до 70 рівня (для всіх персонажів 1-69);
    • За наявності клубної картки вам доступно:
      • Комбо-баффи та ефекти максимальних рівнів умінь на будь-якому рівні персонажа;
      • Отримання баффа на будь-якому рівні.

 

  • Додавання в дроп нових предметів;
  • Збільшення шансів дропу;
  • Збільшення отримуваного досвіду.

Під час рейдів завжди можна цікаво провести час та помірятись силами з опонентами.

  • image.png Anais:  Переведений у розряд вечірніх РБ, тепер з'являється в ігровому світі кожні 1-2 дні з 18:00 до 00:00.
  • Збільшено кількість одночасних паралельних зон до 25;
  • Збільшено час очікування персонажа поза інсти до його виключення до 10 хвилин.

 

image.png Queen Ant, image.png Baium, image.png Antharas, image.png Valakas, image.png Frintezza, image.png Dent.

  • weapon_vesper_burster_i00.pngpannel_unconfirmed.png Додано до випадання одна зброя Vesper з 100% шансом.

 

Гігантський Марфанак, Горголи, Останній Гігант Утенус, Гекатон Прайм.

  • etc_sealed_blluelycan_leather_helmet_pie До випадання додано від 3 до 7 шматків на Moirai шолом;
  • etc_sealed_bluelycan_cuirass_piece_i00.p До випадання додано від 2 до 5 шматків на Moirai верх або низ;
  • etc_sealed_bluelycan_gauntlet_piece_i00. До випадання додано від 4 до 8 шматків на Moirai черевики чи тапки;
  • etc_warding_orb_red_i00.pngMasterWork Crystal: S-grade –  шанс випадання збільшений до 7%;
  • etc_warding_orb_black_i00.pngMasterWork Crystal: S80-grade  - додано до випадання із шансом 5%;
  • etc_warding_orb_gold_i00.pngMasterWork Crystal: S84-grade –  додано до випадання з шансом 3%.

 

  • image.png Значно збільшено кількість досвіду;
  • accessory_earring_of_zaken_i00.pngZaken's Earring  – збільшений шанс випадання;
  • etc_warding_orb_red_i00.pngMasterWork Crystal: S-grade - Збільшено шанс випадання;
  • etc_warding_orb_black_i00.pngMasterWork Crystal: S80-grade - додано до випадання;
  • etc_fire_stone_i00.png Збільшено кількість випаданих каменів з 1-2 до 2-3.

 

  • image.png Значно збільшено кількість досвіду;
  • br_spell_books_sword_i00.pngArcher_will_book.pngbr_spell_books_magic_i00.png Збільшено кількість випаданих Will`ів;
  • etc_fire_stone_i00.png Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 1-2 до 2-3.

 

  • image.png Значно збільшено кількість досвіду;
  • weapon_draconic_bow_i00.png Збільшено шанс випадання зброї S рангу;
  • weapon_dynasty_bow_i00.png До випадання додано зброю Dynasty;
  • etc_warding_orb_green_i00.pngMasterWork Crystal: A-grade - збільшено шанс випадання до 0.25%;
  • etc_warding_orb_red_i00.pngMasterWork Crystal: S-grade - збільшено шанс випадання до 0.25%;
  • etc_warding_orb_black_i00.pngMasterWork Crystal: S80-grade - Збільшено шанс випадання до 0.20%;
  • etc_warding_orb_gold_i00.pngMasterWork Crystal: S84-grade - додано до випадання із шансом 0.10%;
  • etc_fire_stone_i00.png Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 2-5 до 3-6.

 

  • image.png Значно збільшено кількість досвіду;
  • weapon_draconic_bow_i00.png Збільшено шанс випадання зброї S рангу;
  • weapon_dynasty_bow_i00.png До випадання додано зброю Dynasty;
  • accessary_dynasty_necklace_i00.png До випадання додано біжутерію Dynasty;
  • etc_crystal_ball_gold_i00.png До випадання додано шматки біжутерії Dynasty;
  • protection_of_elemental.pngForgotten Scroll - Protection of Elemental,  protection_of_alignment.pngForgotten Scroll - Protection of Alignment -  збільшено шанс випадання;
  • etc_warding_orb_black_i00.pngMasterWork Crystal: S80-grade - збільшено шанс випадання до 0.25%;
  • etc_warding_orb_gold_i00.pngMasterWork Crystal: S84-grade - додано до випадання із шансом 0.15%;
  • etc_fire_stone_i00.png Збільшено кількість каменів, що випадають, з 2-5 до 3-7.

 

  • image.png Значно збільшено кількість досвіду;
  • weapon_draconic_bow_i00.png Збільшено шанс випадання зброї S рангу;
  • weapon_dynasty_bow_i00.png До випадання додано зброю Dynasty;
  • accessary_dynasty_necklace_i00.png До випадання додано біжутерію Dynasty;
  • etc_crystal_ball_gold_i00.png До випадання додано шматки біжутерії Dynasty;
  • accessory_earring_of_orfen_i00.pngOrfen`s Earring - Збільшено шанс випадання;
  • accessory_ring_of_core_i00.pngRing of Core - Збільшено шанс випадання;
  • br_spell_books_sword_i00.pngArcher_will_book.pngbr_spell_books_magic_i00.png Збільшено шанс випадання Will'ів;
  • protection_of_elemental.pngForgotten Scroll - Protection of Elemental,  protection_of_alignment.pngForgotten Scroll - Protection of Alignment -  збільшено шанс випадання;
  • etc_warding_orb_black_i00.pngMasterWork Crystal:  S80-grade - збільшено шанс випадання до 0.25%;
  • etc_warding_orb_gold_i00.pngMasterWork Crystal: S84-grade - додано до випадання із шансом 0.15%;
  • etc_fire_stone_i00.png Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 2-3 до 3-5.

 

Значно покращені нагороди:

  • image.png Велика кількість досвіду та SP;
  • protection_of_elemental.png Forgotten Scroll - Protection of Elemental, protection_of_alignment.png Forgotten Scroll - Protection of Alignment;
  • br_spell_books_sword_i00.pngarcher_will_book.pngbr_spell_books_magic_i00.png Will`и;
  • etc_fire_stone_i00.png Камені Атрибутів;
  • familybox_ench.png Enchanted MW Box;
  • chest_of_dark_soul.png Chest with Life Stone;
  • etc_warding_orb_red_i00.pngetc_warding_orb_black_i00.pngetc_warding_orb_gold_i00.png Різноманітні Есенції;
  • weapon_dynasty_bow_i00.png Екіпірування S+.

 

  • Респ і кількість монстрів;
  • Зміна дропа у локації.
  • Загальна інформація :
    • Гравці різних хронік, IL , GF або HF можуть сказати, що локація MoS (Monastery of Silence) - для докачування, але не для повноцінного проведення прайма. Ми змінюємо це та покращуємо гру на всіх рівнях та етапах!
      Тепер MoS стане ще більш привабливою локацією в сумі з усіма змінами, яку вона зазнала протягом усіх сезонів MasterWork , а саме:
      • Нижня секція :
        • Краще підходять для соло-гравців та невеликих груп
      • Верхня секція (поверхи) :
        • Краще підходять для повних груп з акцентом як на AOE фарм, так і на одиночний націлення.
      • Монстри :
        • Кількість монстрів було збільшено, що веде до більшої кількості дропу etc_adena_i00.pngAdena, ресурсів і так далі.
      • Видобуток :
        • armor_t94_u_i02.png Moirai;
        • weapon_icarus_disperser_i00.png Icarus;
        • etc_sealed_blluelycan_helmet_piece_i00.p Шматки, рецепти (як дропом, і спойлом);
        • etc_holy_stone_i00.png Атрибут;
        • etc_bead_silver_i00.pngpannel_rotten.pngGemstone;
        • etc_adamantium_i00.pngpanel_2.pngРесурси;
        • etc_codex_of_giant_i03.png Інше.
  • Детальна інформація:
    • Рівні монстрів: 82-83;
    • Монстри мають сильну форму Стихії Святості;
    • Значно збільшено кількість монстрів:
    • Змінений дроп:
      • Цілісний дроп, рецепти та шматки на  Icarus ;
      • Видобуток Каміння Атрибута;

Важливо ! Локація зазнала значних змін, велика кількість монстрів дозволяє здійснювати гарний АОЕ фарм. Випадання каменів атрибуту, спойл Гемів, заточок, шматків із рецептами Moirai та Icarus роблять локацію досить вигідною в економічному плані.

  • Зміни навичок
  • skill1355.png Новий груповий баф  Revalation  of Water (Elven Elder):
    • Доступна гілка заточування:
      • image.png Штраф+час: мінімізує штраф на швидкість переміщення;
    • Час перезаряджання: 300 секунд.
    • Додано до вивчення:
      • 1 Рівень:
        • Рівень вивчення: 70;
        • Вартість вивчення: 3500000 Adena;
        • Вартість застосування: 284 мр + 20  etc_stone_gray_i00.pngSpirit Ore.
      • 2 Рівень:
        • Рівень вивчення 78;
        • Вартість: 15000000 SP;
        • Вартість застосування: 284 мр + 40  etc_stone_gray_i00.pngSpirit Ore.
  • skill1355.png Prophecy of Water(Elven Elder):
    • Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP.
  • skill1357.png Новий груповий баф Revalation of Wind (Shilen Elder):
    • Доступна гілка заточування:
      • image.png Штраф+час: мінімізує штраф на швидкість переміщення;
    • Час перезаряджання: 300 секунд.
    • Додано до вивчення:
      • 1 Рівень:
        • Рівень вивчення: 70;
        • Вартість вивчення: 3500000 Adena;
        • Вартість застосування: 284 мр + 20  etc_stone_gray_i00.pngSpirit Ore.
      • 2 Рівень:
        • Рівень вивчення 78;
        • Вартість: 15000000 SP;
        • Вартість застосування: 284 мр + 40  etc_stone_gray_i00.pngSpirit Ore.
  • skill1357.pngProphecy of Wind (Shilen Elder):
    • Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP.
  • skill0436.png etc_level_panel_lv3.pngПасивне вміння Divine Lore (Shilen Elder, Elven Elder):
    • Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP.
  • skill0336.pngArcane Wisdom (Elven Elder, Shilen Elder):
    • Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP.
  • Вміння класу Джудикатор: skill0445.pngpanel_cursed.png Oblivion, skill0100.pngpanel_cursed.pngWeak Constitution, skill1511.pngpanel_cursed.pngThin Skin, skill1206.pngpanel_cursed.pngEnervation, skill0137.pngpanel_cursed.pngSpite, skill1398.pngpanel_cursed.pngMental Impoverish:
    • Тепер усі перелічені тригери є дебафами:
      • Не можна ALT+Click`нути;
      • Можна зняти вмінням  skill1409.pngCleanse та аналогами.
  • skill0334.pngFocus Skill Mastery:
    • Додана гілка заточування вміння:
      • image.png Потужність + Вартість : Знижує споживане МР і збільшує шанс спрацьовування вміння.
        • Заточення +0:
          • Споживання МР – 2;
          • Збільшення спрацьовування  skill0330.pngSkill Mastery +1000%.
        • Заточення +15:
          • Споживання МР – 1.25;
          • Збільшення спрацьовування  skill0330.pngSkill Mastery + 1450%.
            Прихований текст

            Механіка роботи: Skill Mastery у всіх фіз. класів:

            З базовим шансом в 1%, помноженим на модифікатор STR, після застосування вміння воно не матиме перезарядки. 
            Модифікатор STR "та інша математика": 

             

            Приклади:

            1. Персонаж із 30 STR

            • 30 STR => 0,84
            • Skill Mastery: 1% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 STR) = 0.84% шанс того, що вміння буде без перезаряджання.
            • Skill Mastery + Focus Skill Mastery +0: (1+10) х 0.84 = 11.00% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 Сили) = 9.24%.
            • Skill Mastery + Focus Skill Mastery +15: (1+14.5) х 0.84 = 15.50% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 Сили) = 13.02%.

            2. Персонаж із 50 STR

            • 50 STR => 1,71
            • Skill Mastery: 1% (базовий шанс) х 1.71 (модифікатор від 50 STR) = 1.71% шанс того, що вміння буде без перезаряджання.
            • Майстерність навичок фокусування +0: (1 + 10) х 1,71 = 11,00% х 1,71 = 18,81%.
            • Майстерність навичок фокусування +15: (1 + 14,5) х 1,71 = 15,50% х 1,71 = 26,50%.
  • skill0113.png Пасивне вміння Long Shot (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Макс. Дистанція Атаки +3-4 за кожні +1 до заточення:
        • Заточення +0: Макс. Дистанція атаки +400.
        • Заточення +30: Макс. Дистанція атаки + 500.
  • skill0415.png Пасивне вміння Spirit of Sagittarius (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Споживання МР фіз. вміннями -1% за кожні +3 до заточування:
        • Заточування +0: Споживання МР фіз. вміннями -30%.
        • Заточування +15: Споживання МР фіз. вміннями -40%.
  • skill0416.png Пасивне вміння Blessing of Sagittarius  (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Перезаряджання фіз. умінь -1% кожні +4 до заточування:
        • Заточення +0: Перезаряджання фіз. умінь -20%.
        • Заточення +30: Перезаряджання Фіз. умінь -27%.
  • skill0099.pngRapid Shot  (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Швидк. Атк. +0.1% за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Швидк. Атк. +12%.
        • Заточення +30: Швидк. Атк. +15%.
  • skill0431.png etc_level_panel_lv1.pngПасивне вміння Archery  (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):
    • Покращена поточна гілка заточування:
      • image.png Потужність: PvE втрата вміннями +1% кожні +3 до заточування, Фіз. Атк. +12 кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: PvE втрата вміннями +35%, Фіз. Атк. +200, Макс. Дистанція атаки +100.
        • Заточення +15: PvE втрата вміннями +40%, Фіз. Атк. +400, Макс. Дистанція атаки +100.
  • skill0432.pngetc_level_panel_lv1.png Пасивне вміння Assassination  (Treasure Hunter, Plainswalker, Abyss Walker):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Шанс влучити Блоу вмінням +0.3%, Фіз. Атк. +3 за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Шанс влучити Блоу вмінням +3%, Фіз. Атк. +70.
        • Заточення +15: Шанс влучити Блоу вмінням +6%, Фіз. Атк .+115.
  • skill0429.pngetc_level_panel_lv1.png Пасивне вміння Knighthood  (Paladin, Dark Avenger, Temple Knight, Shillien Knight):
    • Покращена поточна гілка заточування:
      • image.png Потужність: Захист щитом +1% кожні +2-3 до заточення, Фіз. Зах. +2-3 за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Захист щитом +12%, Фіз. Зах. +88.
        • Заточення +15: Захист щитом +18%, Фіз. Зах. +120.
  • skill0430.pngetc_level_panel_lv1.png Пасивне вміння Master of Combat  (Warlord, Gladiator, Destroyer, Tyrant, Bounty Hunter, Warsmith):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: +1% Макс. СР за кожні +3 до заточування, Фіз. Атк. +6 за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Макс. СР +5%, Фіз. Атк. +80.
        • Заточення +15: Макс. СР +10, Фіз. Атк. +170.
  • skill0433.pngetc_level_panel_lv1.pngArcane Roar  (Sorcerer, Spellsinger, Spellhowler, Terramancer):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність : Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру  +1 за кожні +3-4 до заточення, Маг. Атк. +0.2-0.3% за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру  +5, Маг. Атк. +3%.
        • Заточення +15: Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру +10, Маг. Атк. +7%.
  • skill0434.pngetc_level_panel_lv1.png Пасивне вміння Necromancy  (Necromancer):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Захист від Темряви +1 кожні +1-2 до заточення, Маг. Атк. +0.2-0.3% за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Захист від Темряви +10, Маг. Атк. +3%.
        • Заточення +15: Захист від пітьми +20, Маг. Атк. +7%.
  • skill0435.pngetc_level_panel_lv1.png Пасивне вміння Summon Lore  (Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner):
    • Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку);
    • Додана можливість заточування, гілка:
      • image.png Потужність: Швидк. Маг. +0.2% та Фіз. Зах. +2  за кожні +1 до заточування:
        • Заточення +0: Швидк. Маг. +5% та Фіз. Зах. +80 за (у легкій броні), Скор. Маг. +7% та Фіз. Зах. +60 за  (в робе), вартість МР маг умінь -3%.
        • Заточення +15: Швидк. Маг. +8% та Фіз. Зах. +110 за (у легкій броні), Скор. Маг. +10% та Фіз. Зах. +90 за (в робе), вартість маг умінь -3%.

 

  • Збільшення шансів;
  • Додавання нових варіантів.
  • Збільшено шанси прокачування SA та додано нові варіанти.
Рівень прокачування Zaken, Twins, Darniel, Keichi, Tears Baylor          Orfen & Core Queen Ant & Bane Valakas, Antharas, Baium, Frintezza, Dent Andreas Van Halter, Lord Ishka, Vidar Epidos & Anais Beleth Kerberos, Giant Marphanak, Gorgolos, Hekaton Prime, Last Lesser Giant Utenus Ankou 75-78 Ankou 80-85
10 -> 11 7,50% 20,00% 10,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 20,00% 15,00% 20,00%
11 -> 12 5,00% 15,00% 7,50% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 15,00% 10,00% 15,00%
12 -> 13 3,50% 10,00% 5,00% 100,00% 100,00% 50,00% 100,00% 10,00% 7,50% 10,00%
13 -> 14 2,50% 7,50% 3,50% 100,00% 100,00% 35,00% 50,00% 7,50% 5,00% 7,50%
14 -> 15 1,50% 5,00% 2,50% 100,00% 100,00% 25,00% 35,00% 5,00% 3,50% 5,00%
15 -> 16 - 3,50% 1,50% 100,00% 100,00% 15,00% 25,00% 3,50% - 3,50%
16 -> 17 - - - - 100,00% - - - - -
17 -> 18 - - - - 100,00% - - - - -

 

 

  • Збір 150+ атрибуту;
  • умови;
  • Час.
  • Час появи Фонтанів знижено :
    • Цитадель і Трон Тіати:
      • Було: 15 хвилин + - 5 хвилин (з'являється з 10 по 20 хвилину після початку спавна);
      • Стало: 9 хвилин + - 3 хвилини (з'являється з 6 по 12 хвилину після початку спавна).
    • Тунелі:
      • Було: 15 хвилин + - 5 хвилин (з'являється з 10 по 20 хвилину після початку спавна);
      • Стало: 12 хвилин + - 4 хвилини (з'являється з 8 по 16 хвилину після початку спавна).
  • Збільшено кількість фонтанів:
    • Тунелі: ~25%;
    • Цитадель: ~35%;
    • Трон Тіати: ~20%.
  • Поліпшено опис Фонтанів та Осколків.
  • У атрибут менеджерів у Руні, Адені, Аркані відкриті обмінники:
    Предмети для обміну Нагорода
    general_energy_condense_i02.pngFire Energy Compression Stone х20  etc_fire_crystal_i00.pngFire Crystal 
    general_energy_condense_i03.pngWater Energy Compression Stone х20 etc_water_crystal_i00.pngWater Crystal 
    general_energy_condense_i04.pngWind Energy Compression Stone х20 etc_wind_crystal_i00.pngWind Crystal 
    general_energy_condense_i05.pngEarth Energy Compression Stone х20 etc_earth_crystal_i00.pngEarth Crystal 
    general_energy_condense_i01.pngDarkness Energy Compression Stone х20 etc_unholy_crystal_i00.pngDark Crystal 
    general_energy_condense_i00.pngSacred Energy Compression Stone х20 etc_holy_crystal_i00.pngDivine Crystal 

     

 

  • Додавання нових предметів;
  • Оновлення асортименту обмінника за купони.
coupon_weapon_a.pngpannel_weapon.pngPersonal Coupon Weapon : Додано нові об'єкти для обміну:
dual_dagger_i00.pngNaga Storm*Kris 
weapon_r_dualblunt_i00.pngMeteor Shower*Deadman's Glory
weapon_r_dualblunt_i00.pngMeteor Shower*Art of Battle Axe
  • Спочатку вже покращено на +4;
  • Можна покращувати, при кристалізації – 0 кристалів;
  • Повністю персональні: Не можна продати/викинути передати;
  • Можна покласти на особовий склад.
  • Можна вставляти Камені Життя, Камені та Кристали Атрибуту;
  • Не можна зробити предмети <Рідкісними> або вставити {PvP}.

image.png Blacksmith of Mammon:

  • Додано обмін зброї А рангу на аналогічну із збереженням заточування:
    • Обмінювати можна тільки Лоу на Лоу, Мід на Мід, або Топ на Топ.
    • Обмін здійснюється тільки Фізичної зброї на Фізичну, або Магічної на Магічну.
  • Поліпшення описів;
  • Додавання нових повідомлень до редактора.
  • Покращено опис більш ніж 300 предметів, основний акцент: рідкісні предмети Moirai, Vesper, Vorpal, Elegia;
  • Поліпшено багато стандартних системних повідомлень;
  • У системні повідомлення, що редагуються, додано нове повідомлення:
    • id=748 - Дистанція занадто велика, застосування вміння скасовано.

 

 

 

image.png PS: Трохи додаткової інформації:

  • 11 Березня з'явиться можливість обмінювати etc_fire_stone_i00.pngКамені Атрибуту на etc_fire_crystal_i00.pngКристали Атрибута;
  • З 18 березня будуть доступні 83 рівні, екіпірування armor_t96_u_i00.png Vesper , а також нові локації.

 

 

 

 

 

Вам буде необхідно скористатися нашим image.png Updater  для того, щоб оновлення відображалося коректно.  Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією  Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. 

 

 

в ❤️, E-Global & Averia

 

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...